15. apr. 2011

Gul ferie


Nå står en uke med påskeferie for tur. Og hvordan skal nå det gå? Uten skiføre og veier i våroppløsning? Uteaktiviteter langt unna husveggen er nesten uforsvarlig. Men jeg tror kanskje jeg har en idé om hva dagene kan brukes til denne ferien.


Man kan finne en god bok. Smyge seg under ullteppet forran peisen. Spise god mat. Spille spill med småsnellene. Sole seg i hytteveggen og bare nyte! Så inderlig glad jeg er for at påska er så sein i år. En god anledning til å gjøre ingen ting! Hvertfall ingen fornuftige ting. Bare koseting.

God påskeferie!

Fjellsnella

6 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som en lur plan.
God påske!!
Klem

Tonemor sa...

Høres herlig ut,
God påske
Klem Tone

Kort og Søm sa...

Deilig påske! :O)

Berit sa...

Helt enig, det er bare å gjøre koseting i år:)
Riktig god påske til deg fra meg:)
Klem.

Tante sa...

God påske og kos deg med ingenting. I dag har jeg spylt fjellet foran hytta slik at jeg skal kose meg med våren i sola.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Høres kos ut!
Hjemmepåske på meg, skal kose meg i hage og drivhus:)
Og slappe av med ei bok på verandaen,(håper på godt vær) og det blir nok en gåtur eller flere også.

Ønsker deg og dine ei strålende påske!
Klem:)