9. aug. 2010

Jeg fant, jeg fant

"Ja, hva fant du nå da" spør gubben. "Jeg fant ei kaffekvern", svarer jeg stolt. Hendelsen utspant seg i går kveld da undertegnede kom inn fra jakt i gammelhuset.


Gammelhuset er huset der ingen bor, men hvor alle mulige ting har samlet seg gjennom lang tid. Som et privat lite loppemarked helt gratis. I går ble fangsten ei flott kaffekvern.


I skuffen nederst lukter det fremdeles kaffe, og den skal prøves ut etter en grundig vask og innkjøp av kaffebønner.


Fjellsnella


4 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Å så stilren og flott. Den er jo fin til pynt også da. Ønsker deg ei riktig god uke.

Berit sa...

Å den var fin:)Ha ei fin uke:)

GundaM sa...

å herligheten, tenk gå på slik skattejakt i eget hus da gitt ;)))

men Pysjå...er det no bra merke det da, hihi

takk for herlige kommentarer inne hos meg snella!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Spennende på skattejakt :) Og fangsten var ikke dårlig