14. jan. 2011

Knust..


Nå er pepperkakehuset knust. Til og med den lille utedoen som jeg designet helt selv. Og som mine små sneller hadde det svært så gøy med å pynte. Nissen må jo ha et sted å gå på do i løpet av jula, var tanken bak.


Jula er over og alt gikk veldig fort. For meg ble julestemningen og gleden litt knust i år. I desember fikk jeg beskjed om at jobben min kan bli tatt fra meg. En stor sorg som har påvirket det meste. Jeg har såvisst kost meg med familien min både før og i jula. Men den store gleden ved å forberede ble i år helt borte.


Så nå er håpet at det nye året kan gi en god løsning eller nye muligheter. Godt nytt år til dere alle.

Fjellsnella

3 kommentarer:

Tonemor sa...

Håper det ordner seg.
God helg
Klem Tone

Atelier Kari sa...

Så flott pepperkakehuset ditt var! Og jeg krysser fingrene for deg og håer det nye året skaper nye muligheter på jobbfronten! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Ja stå på videre. Det er hyggelig å lese bloggen din. Hilsen tante.