13. okt. 2010

Første hvite morgen

I går våknet vi opp til vår første hvite morgen. I løpet av natten hadde snøen lagt sine fnugg på blader, gress og trær.


(Med dette bildet av snødekte høstblad melder jeg meg på Moseplassen's fine konkurranse; Frk Høstblad. Min kandidat har fått navnet Frk Snø.)


Utebordet var helt dekt med snø. Skulle ønske jeg hadde husket på å tegne ett hjerte i snøen før jeg tok bilde....  


Sandkassa er enda ikke ryddet for leker. Men vi må snart ta ett ruff. Ellers kan alt bli helt borte når snøen virkelig daler ned.


Etter noen få timer var all snøen smeltet igjen. Og bildene er eneste minne av sesongens første hvite morgen.

Fjellsnella

6 kommentarer:

Gammel stil sa...

Det var overraskende tidlig synes vi!! Det er veldig kaldt her for tiden, men det har enda ikke kommet noe snø:)

Synes du er så flink til å ta bilder:)

Klem fra oss!

Berit sa...

Hei,
Sannelig har snøen kommet hos dere. Den er vel ikke så langt unna hos oss heller. Det blir stadig litt kaldere.
Veldig fine bilder du har tatt, og det første likte jeg svært godt.

Ha en fin kveld:)

Berit.

Anonym sa...

Nydelige bilder! her er det ganske kaldt om dagen, men tror likevel det er en stund til vi får snø...
Klem Igi

Tonemor sa...

oi oi oi, litt tidlig da.
Ønsker deg en flott uke
Klem Tone

Anne (Moseplassen) sa...

Duverden for et bilde!
Snø på røde høstblader, nesten så man får lyst til at det skal snø gitt ;)
Kjempehyggelig at du vil være med på konkurranse :D

Viola sa...

Så vakker hun er frk Snø! :) Der er snøen kommer ja..! Her har vi ikke sett den ennå.. Lykke til med frk Snø! :)