23. aug. 2010

Bedre sent enn aldri...


Jeg var helt sikker på at vi i år ikke ville få modne jordbær. Sein blomstring og kaldt vær har ikke vært så heldig for min lille jordbærhage.


Men nå, endelig! Sommeren er over og de fleste har spist seg mett på jordbær for i år. Mens jeg i disse dager koser meg stort med mine veldig søte og deilige bær.


Det er ikke bare jordbærene som er sent ute. Ringblomsten har tatt helt av på tampen av sommeren og står i full blomst. Bare nå frostnettene holder seg unna, så det kan nytes lenge...

Fjellsnella

2 kommentarer:

Berit sa...

Så heldig du er:) Spurte på butikken i dag om de fikk inn mere jordbær, men nei, nå var det slutt for i år.
Fine serveringsfat du har, veldig stilig:)

Anonym sa...

Ja kos deg. Jeg har spist jordbær I dag også. De var dyre.
Gro